Warren2ThaG Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 How often do you change toothbrushes? How long does one last you... Someone said your suppose to change it every 2 months, is that true? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenneral Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Mine last more than 2 months, that's all I know. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigdog17k Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 My parents usually get new ones randomly. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reno Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 http://gizmosforgeeks.com/images/reviews/oralb9400/triumph9400.jpg I use one of these, usually replace the head whenever the color fades away. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Regime Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 I usually replace mine every two months. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChosenOne Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 I change mine when my bristles(sp) get dull. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Feelgood Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 I change mine when my bristles(sp) get dull. Same. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts